King of Stadi on Töölö Golf Clubin oma turnaus, jossa kisataan kuuden kuukauden aikana kuudella eri kierroksella maailman upeimmilla golfkentillä. Vain yksi on vuoden King of Stadi – Oletko se sinä?

Vuoden King of Stadi -turnauksen pääpalkintona Cobra Draiveri

Yhteistyökumppanimme tarjoavat kuuden kuukauden aikana mahtavia palkintoja. Pääpalkinnot jaetaan kuukausittain parhaan tuloksen tehneelle, ja huhtikuussa kruunaamme koko turnauksen parhaan golfaajan. Kokonaiskisan parhaan tulokseen tehnyt kerää itselleen King Of Stadi -tittelin lisäksi turnauksen pääpalkinnon, joka on tänä vuonna omavalintainen Cobra Draiveri.

Turnauksen palkintojen kokonaisarvo noin 2500 €.

Osallistu kilpailuun ja nappaa itsellesi stadin tyylikkäin merkkausnasta!

Turnausohjelma

Yhteistyökumppani: Secto Automotive
Pääpalkinto: 4 x rallipassi Secto Rally Finlandiin Jyväskylään

Säännöt

Kun olet pelaamassa Töölö Golf Clubilla, kirjaudu TrackMan-käyttäjätunnuksellasi ennen kierroksen aloittamista.
King Of Stadi -kilpailu näkyy TrackManin etusivulla, josta voit valita kuukauden kentän. Tuloksesi rekisteröityy automaattisesti.

Osallistumisia ei ole rajattu, voit osallistua niin monta kertaa kuin haluat ja kuukauden paras tulos lasketaan.

Kilpailu pelataan tasoituksellisena lyöntipelinä
Auto Fixed Putting
1 putti – Alle 2 metriä
2 puttia – Alle 20 metriä
3 puttia – Yli 20 metriä

Töölö Golf Clubilta löytyy Cobran mailat, RCT-pallot, tiit ja muut herkut vuoron hintaan

Cobra Golf on johtava golfmailojen ja -välineiden valmistaja, joka on sitoutunut tarjoamaan korkealaatuisia ja suorituskykyisiä tuotteita kaikentasoisille golfaajille. Clubilta löytyy miesten rightin ja leftin mailat sekä naisten rightit. Tule testaamaan uutuusmailat!

Kysy tarjousta Cobran tuotteista osoitteesta info@toologolfclub.fi

King Of Stadi – yhteistyökumppanit